زبان آلمانی

چرا باید زبان آلمانی یاد بگیریم؟

پیشرفت علم و تکنولوژی ، صنعت و روابط علمی ، فرهنگی و اقتصادی جمهوری فدرال آلمان ، بعد از جنگ جهانی دوم و بویژه بعد از پیوستن آلمان شرقی و غربی به بالا ترین حد خود رسیده است به صورتیکه در نتیجه ارتباطات و مبادلات جمهوری فدرال آلمان بویژه با کشور ایران در خصوص تبادل افراد متخصص و اعزام دانشجو به دانشگاه های آلمان ، علاقه مندی  به آموزش زبان آلمانی  به اندازه ای شده است که زبان آلمانی را می توان دومین زبان بین المللی جهان دانست و هر روز علاقه مندان به زبان آلمانی و زبان آموزان این رشته بیشتر می شوند.  دانشگاه های آلمان به عده زیادی از زبان آموزانیکه دوره های زبان آلمانی  را پشت سر گذاشتند  و موفق به دریافت مدرک مورد قبول و رسمی (گوته) شده اند پذیرش داده است. مسلم است که تسلط به زبان آلمانی امتیاز بزرگی برای گرفتن ویزا و پذیرش برای دانشگاه های آلمان  به حساب می آید.

 

از آن جایی که  تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان  ، تقریبا به صورت بدون شهریه می باشند و کلا دانشگاه های آلمان چه دولتی و چه  دانشگاه های علمی کاربردی آلمان ، تقریبا به صورت رایگان و بدون شهریه می باشند  بسیاری از هموطنان عزیز به فکر تحصیل در کشور آلمان می باشند.

 

دوره های زبان آلمانی

   دوره های زبان آلمانی در موسسه آموزش عالی بهروش بر اساس سیستم آموزشی موسسه گوته کشور آلمان می باشد.  این دوره ها به صورت دوره های گروهی 4 الی 6 نفره و همچنین دوره ها ی خصوصی ، با بهره گیری  از جدیدترین منابع وکتب آموزشی(...,studio d,(Menschen و همکاری اساتید مجرب و آموزش دیده به صورت ترمیک ، نیمه فشرده و فشرده برگزار میشوند.

دوره های فشرده: این دوره ها به صورت کلاس های پنج روز و در هفتهدر هر روزجلسه ، مختص زبان آموزانی هستند که بایدتصمیم به آمادگی برای آزمون های سفارت در کوتاهترین زمان ممکن را دارند.

دوره های نیمه فشرده: این دوره ها 3 روز در هفته ( روزهای زوج یا فرد ) در هر روز 2 جلسه برای زبان آموزانی طراحی شده اند که در مدت مشخصی می خواهند زبان آلمانی را به صورت سیستماتیک و با سرعتی نسبتاً مناسب تر از کلاس های ترمیک فرا گیرند. این دوره ها در روزهای پنج شنبه و جمعه نیز به صورت 2 جلسه در هر روز قابل برگزاری هستند.

دوره های ترمیک: دوره های ترمیک به صورت 3 روزدرهفته و درهر روز یک جلسه در روزهای فرد یا زوج تشکیل میشوند.

ترم ها به صورت 28 جلسه ای بوده و در دوره های فشرده 3 هفته ، نیمه فشرده 5 هفته و در دوره های ترمیک به مدت 5/2 ماه همچنین برگزار میشوند.

 

 

موسسه زبانهای خارجی بهروش(شعبه ولیعصر) برگزار می کند:

موسسه زبانهای خارجی بهروش همسو با جدیدترین متد روز دنیا به اطلاع عموم علاقمندان به فراگیری علمی زبان آلمانی می رساند، که این موسسه اقدام به تدریس مجموعه کتابهای (Menschen) نموده که جدیدترین متد آموزش زبان آلمانی برای رده سنی بالای 18 سال است. و توسط انتشارات (Hueber) طراحی و به بازار عرضه شده و مورد تایید موسسه گوته آلمان می باشد. متد این کتابها بر اساس نیاز روز زبان آموزان(اعم از دانشجویان در مقاطع مختلف و افرادی که قصد سفر و حتی اقامت دائم آلمان را دارند) بصورتی طراحی شده که یادگیری زبان آلمانی را بسیار آسان نموده است. هر کتاب از 4 بخش مجموعاً 12 درس کوتاه تشکیل شده و حاوی موضوعات روزمره در کشورهای آلمانی زبان (آلمان، اتریش و سوییس) است. موسسه زبانهای خارجی بهروش در جهت بهره گیری از جدیدترین متد آموزشی مطرح جهان، اقدام به جایگزین نمودن کتب آموزش زبان آلمانی کرده و تمامی کلاسهای جدید با این شیوه آغاز بکار نموده است.

 

سطح کتاب

تعداد دروس و جلسات

A1-1 

  

در طول 28 جلسه- 12 درس

A1-2

 

در طول 28 جلسه- 12 درس

A2-1

 

در طول 28 جلسه- 12 درس

A2-2

 

در طول 28 جلسه- 12 درس

B1-1

 

در طول 28 جلسه- 12 درس

B1-2

 

در طول 28 جلسه- 12 درس

 

             تدریس توسط اساتید تحصیلکرده و باتجربه از کشور آلمان