تربیت مدرس TTC

افراد متقاضی تدریس زبان انگلیسی با حضور در دوره تربیت مدرس (T.T.C ) در کنار یادگیری مبانی آموزش  با شیوه های نوین تدریس آشنا می گردنند.

پس از گذراندن دورهی اصول و روش تدریس که به کاربردیترین مباحث آموزش زبان میپردازد، توانایی تدریس شما تنها محدود به یک دوره کتاب خاص نخواهد بود، چرا که با بکارگیری اصول آموزش داده شده، شما به عنوان یک متخصص آموزش زبان قادر خواهید بود این اصول بنیادین را در تدریس هر کتابی به کار گیرید. به علاوه، آشنایی با مکاتب روانشناسی مختلف فراگیری زبان و شخصیتشناسی زبانآموزان به شما کمک میکند دید بازتری نسبت به شیوههای گوناگون یادگیری زبان داشته و تدریس خود را با مدل یادگیری هر یک از زبانآموزانتان منطبق کنید.

اگرچه تسلط بر اصول تئوریک آموزش زبان یکی از شروط لازم تدریس است، بهتنهایی تضمینگر موفقیت مدرس نخواهد بود، چرا که یکی از پرچالشترین جنبههای تدریس، ادارهی کلاس است. آموزش تکنیکهای اداره کلاس، نحوهی برخورد با زبانآموزان و پاسخگویی به سؤالات آنها، بکارگیری روشهای مختلف برای تشویق زبان آموزان به شرکت در فعالیتهای کلاسی و تکنیکهای حل تمرین گروهی از جمله مباحثی هستند که در دورهی مدیریت کلاس و اصول کلاس داری (Class Management) به آنها پرداخته میشود. همچنین برای شرکت کنندگان در دوره  T.T.C  این امکان فراهم می گردد که نحو ه ی تدریسشان توسط اسا تید متبحر نقد و ارزیابی گرددو در صورت قبولی در آزمون نهایی به همکاری دعوت شوند .